Friday, October 29, 2010

Deliler

Deliler, istisnasız, her yerde beni buluyor. Her yerde ama. Kendi halimde takılmam imkansız. Ne kadar aklını kaybetmiş adam varsa bana gelir.

Geçen bir fotoğraf çekicem, zaten makina öyle dijitaller gibi değil, netliği, ışık algısı filan uğraştırıyor. Tam ayarladım. Hop, geldi gene. Hey dostum sen fotoğrafçı mısın diye girdi söze. Yok dedim adamım, projem var ona çalışıyorum. Ben de fotoğrafçıyım, bizim event'lerimiz oluyor gel onları çek diyor. Tamamiyle uçmuş ama. Hocam benim çalışma iznim yok, çalışamam dediysem de dinletemedim. Kafamda çok acayip projeler var, Brighton'ın işgal evlerini filan çekicem geceleri ve siyah beyaz filan diyor. Telefonunu verdi, ara beni dostum, çok çılgın şeyler bunlar dedi.

Fotoğrafı çekemedim tabii.

No comments:

Post a Comment